.: Na imieniny do: Aureli, Kamila i Kleofasa .: Gości online: 2
| Strona główna | Napisz
N O K      Pl. Poniatowskiego 42 05-830 Nadarzyn tel/fax: (0-22) 7298915  

O nas
Strona główna
Ludzie NOK
Kontakt
 
Działalność
Zajęcia stałe:
Oferta zajęć na rok 2016/2017
Regulamin uczestnictwa w zajęciach
Gordonki
Studio wokalne
Warsztaty komputerowe

Projekty:
Uniwersytet III Wieku
Nok! Teatr
Kino Nokowe
Nok Pęd Band
Klub Seniora
Nok Talent Show
Masz pomysł?
Archiwum

Konkursy:
NOKaut 2016
Archiwum
 
Świetlice NOK
Młochów
Parole
Rozalin
Urzut
Wolica
 
Galerie
Nasze Imprezy
Nasze zajęcia
Nasi Goście
XXIV Finał WOŚP
Wycieczki
Archiwum
 
Publikacje
Folder NOK
Samodzielnik Seniora
Ścieżki historii
Wywiad - 15-lecie NOK
 
Wideo
Last Minute 2014
 
Sąsiedzi i przyjaciele
Pomagają nam
Przyjaciele
Co u sąsiadów?
 
 
 
Artykuły > Zajęcia > Warsztaty artystyczne 2011
WARSZTATY ARTYSTYCZNE

21 lipca – 2 sierpnia 2011
Węgierska Górka


Organizator: Nadarzyński Ośrodek Kultury

Zakwaterowanie: Ośrodek Wczasowo-Rekreacyjny "JAZ" Małgorzata & Marek Biegun s.c. ul. 3-go Maja 4, 34-350 Węgierska Górka
Pokoje 3 i 4 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym

Koszty: Całkowity koszt pobytu jednego dziecka: 1260 PLN
Opłata obejmuje koszty przejazdu, zakwaterowania, pełnego wyżywienia, zajęć programowych, ubezpieczenia na czas pobytu na warsztatach, imprez, wycieczek oraz biletów wstępu, opiekę wychowawców oraz medyczną.

Dojazd: Zorganizowany - autokarem
Wyjeżdżamy 21 lipca br. (czwartek)
Miejsce spotkania: parking przed Nadarzyńskim Ośrodkiem Kultury

Powrót: odbiór wszystkich dzieci w tym samym miejscu 2 sierpnia ok. godz. 16.00

ZAPISY ROZPOCZYNAMY 11 KWIETNIA O GODZ. 9.00

Do dnia 10 maja należy:
- POBRAC I ZWRÓCIĆ WYPEŁNIONĄ KARTĘ KWALIFIKACYJNĄ - do pobrania TUTAJ
- wpłacić na konto ośrodka lub w kasie NOK ZALICZKĘ w wysokości 400 zł
- brak wpłaty zaliczki w terminie jest równoznaczny z rezygnacją z wyjazdu. Na zwolnione miejsca będą przyjmowane dzieci z listy oczekujących.

Do 15 czerwca należy:
- wpłacić pozostałą kwotę
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w obozie po 15 czerwca zwrotowi podlega 50 % kosztów. Rezygnacja w trakcie trwania obozu nie wiąże się ze zwrotem kosztów.

Konto:
Nadarzyński Ośrodek Kultury
Pl. Poniatowskiego 42
05-830 Nadarzyn

BS Nadarzyn 60 8017 0002 0000 9898 2000 0001

Dodatkowe informacje:

Sprzęty i przybory
- duży plecak lub torba turystyczna
- mały plecak na wędrówki (wielkość, która pomieści kurtkę, ciepłą bluzę, prowiant, napój itp.)
- przybory do mycia: mydło, szczoteczka i pasta do zębów, mały szampon, ręczniki – min. 2 szt.
- szczotkę lub grzebień do włosów
- krem z filtrem
- spray przeciw komarom
- okulary przeciwsłoneczne
- chusteczki higieniczne
- przybory do pisania i rysowania
- notes lub zeszyt 16 kartkowy

Odzież i obuwie
- kurtka przeciwdeszczowa
- ciepły sweter lub bluza typu polar
- długie spodnie – 1 szt. (drugie ewentualnie dresowe)
- krótkie spodenki – 2 szt.
- sweterek lub bluza z długim rękawem
- koszulki z krótkim rękawem – ok. 7 - 10 szt.
- bielizna – 7 – 10 szt.
- skarpetki – 7 – 10 par
- legginsy, rajstopy – 2 - 3 szt.
- pidżama – 2 szt.
- czapka lub chustka na głowę w jasnym kolorze – 1 szt.
- obuwie z twardą podeszwą – 2 pary
- tenisówki – 1 para
- klapki – 1 para
- czepek kąpielowy – 1 szt.
- strój kąpielowy

Prosimy o pakowanie ubrań w torby foliowe - ułatwi to dzieciom utrzymanie porządku.

Inne
- maskotka
- książka
- legitymacja szkolna
- dobry humor :)
W przypadku zażywania przez dziecko leków, odpowiedni ich zapas wraz z opisem dawkowania, w podpisanym woreczku należy wręczyć wychowawcy w dniu wyjazdu!

PROŚBY ORAZ UWAGI ORGANIZATORÓW
1. Kierownik warsztatów lub wychowawca będzie kontaktował się z rodzicami (opiekunami) w przypadku choroby dziecka lub w innych sytuacjach związanych ze zdrowiem i bezpieczeństwem dziecka.
2. Dyżury telefoniczne kadry codziennie w godzinach wieczornych tzn. od 21.00 do 22.00. W tym czasie będziemy starały się odbierać telefony. Proszę pamiętać, że mogą zdarzyć się sytuacje, w których nie będziemy mogły być dyspozycyjne dla rodziców. Bardzo prosimy o przestrzeganie godzin dyżurów telefonicznych.
3. Rodzice, opiekunowie dostaną numer telefonu służbowego w dniu wyjazdu.
4. Sugerujemy, aby dzieci nie zabierały telefonów komórkowych.
5. Uczestnicy mogą przechowywać swoje pieniądze w depozycie u wychowawcy (proszę na kopercie wyszczególnić kwotę, którą dziecko powinno dostawać każdego dnia, w dniach wycieczek suma powinna być trochę wyższa). Proszę przygotować drobne pieniądze.

WAŻNE!!!
1. Organizator, kierownik oraz wychowawcy nie odpowiadają za wartościowe przedmioty (telefony, biżuterię, walkmany, pieniądze nie zdeponowane u wychowawcy, zegarki itp.) dzieci.
2. Leki zażywane przez dzieci - odpowiedni ich zapas z dokładnym opisem dawkowania należy wręczyć wychowawcy w dniu wyjazdu. TYLKO wychowawca podaje dziecku lek!!! KAŻDY, nawet aviomarin.
3. Karta kwalifikacyjna uczestnika – WPIS PIELĘGNIARKI LUB KSIĄŻECZKA ZDROWIA – bez tej informacji lub dokumentu dziecko nie wsiądzie do autokaru.
4. Dzieci „nie znają dobrze” swoich nowych ubrań dlatego często nie pamiętają o zabraniu ich np. z autobusu.
Kadra nie pożycza dzieciom pieniędzy. Prosimy zatem o przemyślane kiszonkowe dzieci.

KADRA
1. Jolanta Ludwiniak – kierownik warsztatów
2. Angelika Sierpińska – wychowawca, instruktor tańca
3. Beata Ponikiewska – wychowawca, instruktor plastyki
4. Edyta Syryczyk – wychowawca, instruktor plastyki

Kontakt w czasie obozu Ośrodek Wczasowo-Rekreacyjny "JAZ" Małgorzata & Marek Biegun s.c.

ul. 3-go Maja 4
34-350 Węgierska Górka
tel/fax: +48 (033) 864 25 12
tel/fax: +48 (033) 864 02 31
tel. kom. 0603 985 176

e-mail: info@owrjaz.pl
 

jPORTAL 2